reklama

Reservé pre nikoho

Hmm, kam len zaparkovať ? Niekam to šupnúť na trávu ? Či na chodník ? Síce nikto neprejde ale veď ráno idem preč....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Verím, že mnoho z vás to pozná. Teda minimálne ľudia z Bratislavy. Vraciate sa večer domov z práce a čaká vás náročná úloha. Zaparkovať. Pokiaľ máte "rezervačku" ste ten šťastnejší človek. Momentálne je situácia taká, že je nemožné dostať parkovacie miesto.

Bývam v "lukratívnej" časti Bratislavy, kde sa len stavia a stavia. Nové stavby pribúdajú ako huby po daždi, pribúdajú garáže, a pribúdajú aj autá. Parkovacia politika nových bytov, je taká, že s kúpou nového bytu dostanete parkovacie miesto. Keďže ďalší byt momentálne naozaj nepotrebujem, tak túto možnosť nepripúšťam ani ako alternatívu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcel som požiadať o "rezervačku" no na miestnom úrade mi povedali, že smola, parkovacie miesta sú maximálne obsadené, a môžu ma zaradiť do poradovníka. Na 12ste miesto. A aj to by som sa posunul, len v prípade ak by sa niekomu na nasledujúci rok nechcelo platiť.

Čiže moja situácia je momentálne taka, že keď idem domov z práve, tak sa len otáčam po sídlisku medzi uličkami, kde hľadám nejakú medzierku, kde by som to mohol zaparkovať. O tom, že ľudia niekedy naozaj nevedie parkovať a tam kde by sa zmestilo 10 áut, sú zaparkované 3 na pána sa nebudem zmieňovať. Viac ma trápi ten veľký počet voľných "rezervačiek. To je neskutočné. Predstavte si ulicu. Na jednej strane kde je voľné parkovanie je to úplne plné, no na druhej strane, kde sú "rezervačky" sú možno 2 autá a ostatné všetko voľné. Samozrejme tam nezaparkujem, lebo zákon schválnosti, by som zaparkoval a o 5 minút na to by som mal rozbité okno, prerezané gumy a odtiahnuté auto.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potešil som sa keď som sa dozvedel, že sa má meniť parkovacia politika a tým pádom by sa mali zrušiť aj "rezervačky" a sa aj zaviesť rezidenčné parkovanie. Samozrejme, že by to situáciu úplne nevyriešilo, no aspoň by to ako tak odľahčilo parkovanie. Lenže sa konalo referendum o tejto parkovacej politike. Výsledok bol veľmi tesný, no predsa len vyhralo zavedenie parkovacej politiky. No lenže naša milá starostka sa vyjadrila, že treba brať do úvahy aj hlasy proti parkovacej politike. Čo to znamená ? Že môžem naďalej hľadať po nociach voľné parkovacie miesto, a prípadne ak by som bol veľmi unavený, tak si dať za okno lístoček s číslom a poprosiť človeka ktorému by som obsadil miesto, aby mi zavolal a ja by som to utekal v pyžame preparkovať. Celá infraštruktúra Bratislavy je veľmi zlá. Bratislava nebola prisôsobená na taký počet áut, No tým, že sa bude ignorovať situácia, tak sa absolútne nič nevyrieši.

David Ružička

David Ružička

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent masmediálnej komunikácie v Trnave, a sú veci ,ktoré mi vadia, a preto sa chcem o ne podeliť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu